torstai 15. syyskuuta 2016

Digipaja on tampereen yliopiston normaalikoulun 4. luokan vapaavalinnainen kurssi. Digipaja-blogissa jaetaan ryhmään kuuluville oppilaille ohjeita, linkkejä ym. tarpeellista.